referencie
01
arcadis
02
hračky
zabávačky
03
hema
consulting
04
lupo
05
tsunami
06
objav
florbal
07
yours.sk
08
sunomax
krok za krokom
predstavte sa.
Logo a korporátna identita
Dôležitý je prvý dojem. Elementárny podnet vo vašom potencionálnom zákazníkovi vyvolá vaše logo a správne definovaná korporátna identita.
Logo bude s vašou spoločnosťou od samého začiatku a preto by malo byť navrhnuté tak, aby ste sa svojmu zákazníkovi predstavili v naozaj dobrom svetle. Malo by bať zrozumiteľné a vystihovať to čo mu môžete ponúknuť.
prezentujte sa.
poďakujte sa.
predstavte sa.
Logo a korporátna identita
Dôležitý je prvý dojem. Elementárny podnet vo vašom potencionálnom zákazníkovi vyvolá vaše logo a správne definovaná korporátna identita.
Logo bude s vašou spoločnosťou od samého začiatku a preto by malo byť navrhnuté tak, aby ste sa svojmu zákazníkovi predstavili v naozaj dobrom svetle. Malo by bať zrozumiteľné a vystihovať to čo mu môžete ponúknuť.
Dá sa povedať, že šanca urobiť dobrý prvý dojem sa vám naskytne iba raz. S vymakaným logom a správne definovanou identitou vám to pôjde omnoho lepšie.
Aké by malo byť logo, ktoré bude stáť na pevných základoch a zároveň posilní vaše podnikanie?
Zrozumiteľné – Váš zákazník ho musí vedieť správne interpretovať, malo by zanechať pozitívne dojmy a vypovedať o vás „kto ste a čo robíte“
Správne zvolený pomer medzi typografiou a grafickým prvkom – dôležité je vytvoriť v logu rovnováhu medzi jeho grafickým prvkom a použitou typografiou. Obe zložky loga by sa nemali navzájom rušiť, alebo potláčať.
Odlišnosť od konkurencie – Áno, sú odvetvia, ktoré majú typické farby pre ich sektor. Je to tak nejako historický dané. Ale vy predsa chcete vyniknúť, odlíšiť sa od konkurencie, byť trochu iný. Prekročte hranice a zaužívané stereotypy.
Ľahko použiteľné a čitateľné – už pri návrhu loga myslite preto na fakt kde všade budete používať vaše nové logo. Otestujte ho na letákoch, vizitkách propagačných materiáloch. Ale aj na webe, príp. korporátnom oblečení. Nezabúdajte aj na rôzne veľkosti loga a čitateľnosť. Na to či sa dá použiť vertikálne a aj horizontálne.
#grafický a textový návrh loga
#korporátna identita
#dizajn manuál
#redizajn loga
Máte už svoje vysnívané logo? Ste s ním spokojný?
Osloví vaše logo nových klientov a zanevhá pozitívny dojem? Vryje sa vaše logo do pamäte zákazníka? Odlíšuje vás od konkurencie?
Navrhneme vám logo, alebo ho redizajnujeme. Budeme vás pozorne počúvať a podľa vašej filozofie pripravíme firemnú identitu tak, aby ste boli ľahko identifikovateľný. Výsledkom tohto kroku bude dizajn manuál s presne zadefinovanými pravidlami používania loga a jeho prvkov.
prezentujte sa.
poďakujte sa.
PREDSTAVTE SA
Logo a korporátna identita
Dôležitý je prvý dojem. Elementárny podnet vo vašom potencionálnom zákazníkovi vyvolá vaše logo. Vaše logo bude s vašou spoločnosťou od samého začiatku a preto by malo byť navrhnuté tak, aby
Tvorba webov a eshopov
Grafika
Grafika
naše
skúsenosti?
yours.sk –
grafický dizajn
20
rokov
skúsenosti
z grafického
dizajnu
profesionálny
prístup.
našim poslaním je